کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

درب اتوماتیک زیر سقفی

درب اتوماتیک زیر سقفی
cusectional door 300x208 درب اتوماتیک زیر سقفی
درب سکشنال پارکینگی با سیستم کششی ویژه و قرار گرفتن در زیر سقف به هنگام باز شدن ، باعث می شود بتوان ازحداکثر فضای پارکینگ استفاده نمود. این درب اتوماتیک ها با طرح های متفاوت و رنگبندی های مختلف  ، ساختمانی مدرن و زیبا را برای شما به ارمغان می آورند. پنل های در زیرسقفی سکشنال کیا صنعت ، از دو جداره فلزی تشکیل شده که بین این دو به وسیله 40 میلیمتر عایق پولی یورتان تزریق شده می باشد.
این نوع طراحی و ساخت باعث شده است تا درب سکشنال عایقی در برابر صوت و حرارت باشد.
شرکت کیا صنعت به عنوان تنها تولید کننده درب های زیرسقفی در ایران و نماینده شرکت بارزانته ایتالیا این درب ها را به همراه موتور های کشنده زنجیری  ارائه می کند.
sectional door inside 300x223 درب اتوماتیک زیر سقفی


از دیگر قابلیت های این درب اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود :
- دارای سیستم Anticrush ، محافظ در برابر برخورد (در صورت وجود شی‌ء خارجی در زیر درب سیستم به صورت خودکار جهت حرکت درب را معکوس می‌نماید)
- مجهز به سیستم الکترونیکی ضد سرقت Posilock
- مجهز به سیستم خلاص کننده دستی و مانوال که در صورت قطع برق شهر ، امکان باز و بسته کردن درب را فقط از داخل پارکینگ به سهولت میسر می نماید .
در نوع پیشرفته تر این درب اتوماتیک زیرسقفی ، باطری پشتیبان نیز در نظر گرفته شده است. این آپشن در اتوماتیک ، این امکان را به یوزر می دهد تا بدون مشکل در حرکت سیستم درب بازکن اتوماتیک ، عمل باز و بسته شدن را بدون وقفه و بدون نیاز به خلاص کردن دستی انجام بدهد.

یکی دیگر از امکاناتی که می توان به این سیستم اضافه نمود قفل برقی درب اتوماتیک می باشد. با اضافه نمودن یک یا دو عدد قفل برقی پیستونی به طرفین کرکره می توانید به راحتی سیستم را در برابر سرقت محافظت نمائید.
جهت استعلام قیمت درب اتوماتیک زیر سقفی و بازدید رایگان از پروژه  درب اتوماتیک زیرسقفی می توانید با ما ارتباط برقرار نمائید.

نظرات 1 + ارسال نظر
touraj شنبه 22 آذر 1393 ساعت 15:29 http://arman-maham.ir

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد