کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کرکره هوشمند موتور ساید

کرکره هوشمند موتور ساید

کرکره هوشمند موتور ساید
موتورساید


موتور ساید موتوری می باشد که از آن برای کرکره های اتوماتیک، درب های سنگین و در مراکز و مکان های صنعتی و پارکینگهای مجتمع مسکونی که تعداد تردد آنها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد.

چون در سیستم کرکره با موتورهای ساید از فنر و کاسه فنر استفاده نمی شود، خرابی های ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود.

وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالا بردن کرکره و سیستم خلاص کن درهنگام قطع برق برای پائین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم است


این موتورها همانطور که از نامشان برمی آید درکنار مجموعه نصب می شوند .

در مراکز و مکانهای صنعتی و پارکینگ های مجتمع مسکونی که تعداد تردد آنها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد .


از مزایای این سیستم می توان به انبالانس ( UNBALANCE ) بودن آن اشاره کرد که طول عمر بیشتر و کارکرد بدون دردسری نسبت به سیستم های بالانس ( Balance ) ( موتورهای MC و مرکزی ) خواهد داشت و چون در آن از فنر و کاسه فنر استفاده نی شود، خرابی های ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود .


وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالا بردن کرکره و سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق برای پائین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم نسبت به خلاص کن سیمی در سیستم های بالانس می باشد، زیرا در سیستم های آنبالانس در هنگام استفاده از سیستم دستی هیچگونه نیروی غیرقابل کنترل نظیر نیروی فنر رو به بالا وجود ندارد و با خلاص کردن، هیچ آسیبی به سیستم وارد نمی شود، در صورتی که در سیستم های بالانس با خلاص کردن موتور، درب تحت تاثیر نیروی فنر، روبه به بالا حرکت می نماید و حتی با وجود Stopper، این نیرو می تواند باعث آسیب رساندن به مکانیزم موتور و درب شود ، موتور ساید در انواع قدرت های ۱۰۰ کیلویی و ۳۰۰ کیلویی و ۵۰۰ کیلویی و ۶۰۰ کیلویی می باشد و لازم بذکر است در سنگین ترین تیغه ها کرکره متری حدود ۸ تا ۱۰ کیلو گرم می باشد که ابعاد ۱۰ متر مربع به با لا می توان استفاده کرد این موتور ها قابلیت اتصال به تمامی سیستمهای محدودیت تردد به مانند کارتخوان چشمی و سنسورهای مادون قرمز و برنامه مدیریت ساختمان اتصال می یابد و لازم بذکر است که برخی از این اپراتور ها دارای باطری در زمان اضطراری می باشد که قابلیت عملکردی در حدود ۱۰ تا ۱۵ بار را با باطری داخلی خود را دارا می باشد. تفاوت بین این اپراتور با اپراتور توبلار قدرت زیاد و حجم زیاد فیزیکی آن می باشد که یکی از بهترین گزینه و مرقوم بصرفه ترین گزینه جهت پارکینگ می باشد .

درب شیشه ای HOUBER تایوان

درب شیشه ای HOUBER تایوان

درب شیشه ای HOUBER تایوان
اپراتور درب شیشه ای HOUBER تایوان


اپراتور درب های اتوماتیک شیشه ای HOUBER در جهت پاسخگویی به احتیاجات و رفاه در سطح عالی ، تولید شده‌اند . از آن جاییکه تایوان همیشه پیشرو در صنعت درب های اتوماتیک بوده‌است ، در سال ۱۹۶۵ این صنعت را در بازار خود معرفی کرده است.محصول جدید HOUBER نام دارد که با استاندارد ملی تایوان : ISO  ۱۴۰۰۱ و ISO 9001 تولید شده و درب های پیشرفته‌‌ برای قرن بیست و یکم است.


این مدل های جدید با شعار (نسل بعدی در رفاه) از طریق موتورهای(DC  (Brush Less  ( بدون ذغال ) با قدرت و طول عمر بسیار بالاتر از موتورهای معمول و غلطک های آلومینیومی تقویت‌ شده را عرضه می‌دارد.


دربهای اتوماتیک ساخت کمپانی HOUBER تایوان :


سیستم اتوماتیک :

سیستم محرک شامل‌ یک عدد موتور گیربکس DC بسیار بی‌صدا (silent   super ) و بدون زغال ( less brush ) مطابق با آخرین فن‌آوری ساخت موتور در جهان می‌باشد و گیربکس مربوطه (۱۰/۱ ) قدرت را از طریق تسمه ( تایم ) لاستیکی دندانه‌دار بسیار مقاوم به دربهای متحرک منتقل می‌کند و تسمه ( تایم ) لاستیکی در مسیر عبور لنگه دربهای آویز را باز و بسته می‌نماید.


برق مورد نیاز این سیستم با استفاده از یک عدد ترانس ، کاهنده ۲۲۰ به ۱۱۰ ولت به قسمت کنترل کننده الکترونیکی( CONTROL  BOX ) و سپس از آنجا ضمن تنظیم و کنترل و کاهش به ولتاژهای مورد نیاز جهت سنسورها ، موتور و… به قسمتهای مورد نیاز منتقل می‌شود.


قفل برقی در سیستم :

قفل ایمنی درب را برای بسته ماندن در مواقع تعطیلی افزایش می‌دهد و از طرفی با استفاده از جعبه کنترل ( CONTROL  BOX ) می‌توان از طریق ریموت کنترل و یا سیستم مرکزی دستورات لازم را به دربها در مواقع لزوم ارسال نمود.


انتخابهای عملکرد سیستم:


با استفاده از کلید 6 حالته پیش‌بینی شده در این سیستم می‌توان از حالتهای عملکرد:


اتوماتیک

دائم بازشو

نیمه بازشو (یا حالت تابستانی،زمستانی)

ورود ممنوع

قفل

به دلخواه مشتری تنظیم میگردد(برنامه ریزی می شود)

قابلیت اتصال:


سیستم درب اتوماتیک HOUBER تایوان قابلیت اتصال به سیستم اعلام حریق و سیستم‎های حفاظتی را دارا می‎باشد.

درب شیشه ای TORMAX سوئیس

اپراتور درب شیشه ای TORMAX سوئیس

درب شیشه ای TORMAX سوئیس
درب شیشه ای TORMAX سوئیس



مشخصات فنی سیستم درب اتوماتیک TORMAX سوئیس مدل WIND RIVE

سیستم درب اتوماتیک مدل WIND RIVE ساخت کمپانی TORMAX سوئیس که به صورت کامل در کشور سوئیس تولید می‌شود و دارای استانداردهای ISO9001 و TUV و DE اروپا بوده و در بسیاری از فرودگاههای اروپائی و همچنین در بسیاری از اماکن عمومی دیگر نصب شده و به خوبی امتحان خود را پس داده است .

مشخصات خاص این سیستم به قرار زیر است :

کنترل کننده مرکزی :

سیستم مدار الکترونیکی آن (Microprocessor) به صورت اتوماتیک‌وار وزن هر درب را می‌سنجد و طول بازشو را حساب می‌کند و حتی اصطکاک و سایش را نیز محاسبه می‌کند. موتور سیستم بر اساس استاندارد اروپا از نوع DC و ۲۴ ولت بوده و به صورت عادی برای دربهای دو لنگه با وزن ۱۲۰ کیلوگرم جهت هر لَت طراحی شده است ولی تا وزن ۲۲۰ کیلوگرم برای هر لنگه را نیز به خوبی تحمل می‌کند .

تجهیزات حرکتی :

هر لنگه درب دارای چهار غلطک بزرگ از جنس لاستیک فشرده شده است و دارای دو غلطک راهنما نیز در بالا می‌باشد ( جمعاً ۶ غلطک برای هر لنگه درب ) که قابل تنظیم بوده و استحکام خاصی به حرکت درب می‌بخشد و از خروج غلطکها از مسیر اصلی جلوگیری می‌کند .

* باطری :

سیستم WIND RIVE مجهز به یک باطری مخصوص است که در صورت نبودن برق ، تا ساعتها درب به صورت عادی به عملکرد خود ادامه می‌دهد و در صورتی که تردد از درب زیاد نباشد حتی تا چندین روز نیز می‌تواند به عملکرد خود ادامه بدهد ( حداقل ۴۰۰ بار باز و بسته می‌شود )

کلید تنظیمات :

سیستم WIND RIVE دارای یکعدد صفحه کلید تنظیمات میباشد بوسیله آن امکان تنظیم

سیستم به پنج حالت عملکرد: ۱- اتوماتیک ۲-دائم بازشو ۳-نیمه بازشو(یا حالت تابستانی، زمستانی) ۴- قفل ۵-ورود ممنوع وجود دارد

قفل :

قسمت قفل سیستم بسیار ایمن بوده و به وسیله دو عدد پیم قوی استیل دو درب را به هم کلاف می‌کند و چون قفل مستقلاً دو درب را به هم متصل می‌کند و ارتباطی با موتور دستگاه ندارد ,.

قابلیت اتصال به شبکه B.M.S. :

سیستم درب اتوماتیک مدل WIND RIVE دارای قابلیت اتصال به BMS ( شبکه مخصوص مدیریت ) ساختمان و سیستم اعلام حریق و سیستم‎های حفاظتی و کامپیوتر می‌باشد و با اضافه کردن یک قطعه به صورت اختیاری می‌توان از نرم‌افزار مخصوص کنترل دربهای ساختمان کمپانی رکورد نیز استفاده نمود .

طراحی زیبا و اشغال کمترین فضا جهت نصب سیستم در اتوماتیک شیشه ای

طراحی شده جهت مکان های پرتردد از قبیل فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، بیمارستان ها هتل ها


درب شیشه ای سکوریت , درب اتوماتیک شیشه ای , درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک , درب اتوماتیک گردان , درب شیشه ای اسلایدینگ , درب شیشه ای گرد قیمت خرید در شیشه ای