کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

دربهای اتوماتیک لولائی

دربهای اتوماتیک لولائی

درب اتوماتیک لولائی



درب شیشه ای اتوماتیک

دربهای اتوماتیک مخصوص عابرین در یک تقسیم بندی کلی برحسب مکانیزم عملکرد به انواع زیر قابل تقسیم بندی هستند


دربهای اتوماتیک کشوئی Automatic sliding doors 


 دربهای اتوماتیک لولائی  swing doors Automatic


  دربهای اتوماتیک گردان Automatic revolving doors


  دربهای اتوماتیک بادبزنی یا اتوبوسی یا فولدینگ (Folding doors Automatic


این دربها در نوع سایز بزرگ که شامل 2 باله با یک درب اتوماتیک کشوئی اتوماتیک در داخل آن می باشد , درب های ریولوینگ 3 باله و 4 باله قابل عرضه می باشد. نکته جالب در مورد این درب ها این است که امکان نصب مجموعه موتور و قسمت محرکه در بخش بالایی در شکل عمومی آن و در کف زمین در موارد خاص امکان پذیر می باشد. در مورد سازه این درب ها نیز امکان ارائه سازه تمام شیشه ای یا ترکیب شیشه با آلومینیوم و استیل نیز میسر است.


در این مجموعه دربها مسئله ایمنی و امنیت عابرین و استفاده کنندگان یکی از مولفه های بسیار مهم است . مجموعه موتور و گیر بکس این دربها از انواع موتورهای قدرتمند می باشد و دربها با سرعت و قدرت حول محور خود در حرکت هستند و در خرید این دربها عواملی که باید مورد توجه قرار گیرند علاوه بر زیبائی ظاهری نوع تکنولوژی مورد استفاده در سیستم مکانیکی و الکترونیکی و همچنین درجه بهره گیری از استانداردهای ایمنی می باشد.


به علت تنوع این محصولات و ارائه توضیحات تخصصی تر لطفا با کارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمائید.



دربهای اتوماتیک لولائی :


 درب اتوماتیک لولائی معمولا علاوه بر دربهای جدید بر روی دربهای موجود و با نصب یک بازو و مجموعه مکانیزم به صورت اتوماتیک عرضه می گردند.


در مورد دربهای اتوماتیک Swingیا لولائی نیز عامل اصلی انتخاب نوع دستگاه وزن لنگه درب همراه با تردد روزانه می باشد که مشخص می کند چه نوع دستگاه باید انتخاب گردد.


حسن بزرگ دربهای لولائی امکان نصب آن را بر روی دربهای موجود و قیمت نسبتا مناسب آن می باشد و عیب مهم این دربهای اتوماتیک نیز این است که برای مکانهای که دارای تردد بسیار بالا است مناسب نمی باشد دربهای لولائی Swing معمولا برای ورود راهروها و کریدورها و مکانهائی عرض پاشو بسیار محدود است یکی از گزینه های مناسب است.


درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مدل ACTIVA +4100BP دو لنگه اسپانیایی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مدل ACTIVA +4100BP دو لنگه| اسپانیایی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک کیا صنعت
درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مدل ACTIVA +4100BP  دو لنگه| اسپانیایی
کیت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دو لنگه اسپانیایی 220VAC دو موتوره سه فاز مشخصات فنی MANUSA مدل ACTIVA+4100BP - موتور دستگاه از نوع سه فاز AC میباشد با استفاده ازاین موتورها در پر تردد ترین ساعات روز هیچگاه مشکل گرم شدن و توقف موتور وجود ندارد . - در این سیستم گیر بکس کاهنده که همراه با موتورهای DC استفاده می گردد، بکار نرفته بدلیل اینکه موتور سیستم نیروی کافی جهت حرکت را دارا میباشد و نیازی به گیربکس جهت تبدیل دور و نیرو را ندارد .در عین حال که حذف گیربکس ،حرکتی کاملا بدون صدا را به ارمغان آورده و اتلاف انرژی را به حداقل رسانیده است . - ریل اصلی دستگاه که حرکت لنگه های در بر روی آن صورت میگیرد بطور مستقل طراحی گردیده که امکان تعویض آن در هر زمان در کوتاهترین مدت وجود دارد .در عین حال که کمک بسیاری به حرکت روان و بی صدای سیستم می کند. - تمامی قطعات پروفیل اصلی دستگاه از آلمینیوم مرغوب و آنادایز شده در کشور اسپانیا ساخته شده اند. - شیشه ها و فریم ها بوسیله غلطکهایی با قطر بزرگ (دوعدد هر کدام با سه چرخ )به پروفیل اصلی دستگاه متصلند . - در این دستگاه از میکروپروسسور 32Bit همراه با یک اینورتر پیشرفته و تکنولوژی منحصر به فرد . که تنها در اختیار شرکت manusa می باشد استفاده شده است . این تکنولوژی انحصاری ،امکان تنظیم جداگانه سرعت و قدرت حرکت را فراهم می آورد که درزمینه درهای اتوماتیک شیشه ای بی نظیر میباشد . - این سیستم با استفاده از یک magnetic encoder در هر لحظه ، موقعیت ،جهت حرکت و سرعت حرکت رامشخص میکند . - قابلیت اضافه کردن چشم های جانبی جهت حصول حداکثر امنیت عملکرد دستگاه وجود دارد . - باطری اضطراری نصب شده در سیستم امکان باز شدن در را د رهر گونه شرایط اضطراری که منجر به قطع برق دستگاه گردد فراهم می کند . - در شرایط خاص مانند وزش بادهای شدید که باعث افزایش اصطکاک میگردد، سیستم به صورت اتوماتیک نیروی مورد نیاز حرکت را تنظیم نموده و نیازی به تنظیمات دستگاه نمیباشد.بعد از رفع این شرایط دوباره سیستم به حالت اول باز میگردد . -پارامترهای سرعت باز شدن ،سرعت بسته شدن ، زمان تاخیر بسته شدن و زمان کاهش سرعت به طور جداگانه قابل تنظیم میباشد . - از قفل برقی اتوماتیک دستگاه میتوان در هنگام تعطیلی استفاده کرد . - دستگاه پس از هر بار روشن شدن به طرز اتوماتیک تنظیم میگردد . - در برخورد با هر گونه مانعی حرکت دستگاه متوقف شده مجدد در باز میگردد . درصورت تکرار شدن مانع ، عملکرد سیستم بطور اتوماتیک متوقف میگردد . - محدوده عملکرد سیستم ماکروویو دستگاه قابل تنظیم میباشد . - با استفاده از سوئیچ چند حالته سیستم می توان حالات ،اتوماتیک ،قفل ، باز دائم ،فقط خروج و حالت partial open را با توجه به زمانها و شرایط مختلف استفاده سیستم انتخاب کرد . - نرم افزار اختصاصی manutelامکان هماهنگی و مدیریت هم زمان 256سیستم اتوماتیک رافراهم میکند . - از طریق اینترنت میتوان سیستم هایmanusa را عیب یابی و ورفع نقص کرد .

ساخت کشور :
اسپانیا
مدل :
ACTIVA +4100BP
واحد شمارش :
عدد
ارتفاع :
100mm
حد اکثر بازشو :
2000mm
حد اکثر وزن هر لنگه :
90*2 kg
سرعت بازشو :
140-100 cm/s
سرعت بستن :
40-15 cm/s
شتاب :
1.2 m/s2
قابلیت تنظیم جداگانه قدرت و سرعت :
دارد
قدرت بستن :
150-40 N

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ایدرب شیشه ایدرب اتوماتیک شیشه ای

نوعی از درب  اتوماتیک چهارلنگه می باشد که در ورودی های معمولی نصب شده و بصورت کشویی باز می شود. در این نوع درب لنگه دوم نصف سرعت لنگه اول باز می شود و در مکان هایی که نیاز به عرض بازشوی بیشتر است کاربرد دارد. کاربردی ترین آن درب اتوماتیک تلسکوپی 4 لنگه می باشد. شرکت کیا صنعت نصب این نوع درب را در ورودی فروشگاه اتکا در رزومه کاری خود دارد.

اطلاعات فنی درباره درب اتوماتیک تلسکوپی:

* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه

* تعداد لنگه های متحرک : دو لنگه و چهار لنگه

* سرعت باز شدن استاندارد (قابل تنظیم) : 700 میلی متر بر ثانیه

* درجه حفاظت بین المللی : 22IP

نمونه محصولات کیا صنعت در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای شامل:

1- اپراتور ریلی پرتردد

2- اپراتور ریلی تلسکوپی

3- اپراتور بازویی

 

درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید

door درب اتوماتیک و کرکره برقی

در مکان های پرتردد مانند استادیوم ها ، فرودگاه ها و … که جمعیت زیادی روزانه ممکن است عبور کنند از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید معمولا استفاده می شود.

 

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت کیا صنعت درب شیشه ای اتوماتیک گرد یا منحنی می باشد. در ادامه ویژه گی های این نوع درب اتوماتیک را مشاهده می نمایید.

. طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تکنولوژی، بسیار اقتصادی، باکارایی بالا و دارای سیستم متحرک هوشمند

2. قابلیت اتصال به سیستمهای   Access control

3. قابلیت حرکت لنگه های درب با وزن 260 کیلوگرم

4. دارای غلطکهایی با روکش رزین، متحرک با طول عمر بالا جهت حرکتی روان و آسان

5. تنوع در ابعاد، نوع فریم و شیشه

6. قابلیت اجرا به صورت کاملا گرد و یا نیم گرد ( اختیاری )

7. زیبا، شیک و مناسب برای انواع ورودی ها با معماری خاص در این

8. کاملا فیلتر شده جهت جلوگیری از اتلاف انرژی

9. توسعه و تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

 

درب اتوماتیک کشویی

این درب ها یکی از ساده ترین و پر مصرفترین نوع درب های  اتوماتیک نفر رو می باشند که به علت حرکت خطی و حداقل نیاز به فضا موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماکن عمومی می گردند.در بیشتر ورودی ها این درب ها معمولاً به صورت دولنگه ثابت و دو لنگه متحرک قابل اجرا می باشند ولی در صورت نیاز می توان به صورت یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک و یا دو لنگه محرک بدون لنگه ثابت و تک لنگه متحرک بدون لنگه ثابت اجرا  نمود.که دو نمونه آخر بیشتر در مکانهایی که امکان حرکت درب ها بر روی دیوار  امکان پذیر باشد قابل ارائه می باشند.با این سیستم میتوان ورودی هایی تا عرض دو متر و ارتفاع 2.5متر بازشوی مفید ایجاد نمود. در این دربهادر بیشتر مواقع از شیشه های 10 میلیمتری سکوریت شده استفاده می گردد ولی در صورت نیاز امکان به کارگیری از شیشه های دوجداره تا 20 میلیمتر نیز امکان پذیر می باشد.همچنین کاربران می توانند نسبت به نیاز خود درب را در وضعیت های اتوماتیک،دائم باز،دائم بسته،حالت زمستانی یا نیمه باز ،ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم کنند.وهمچنین با نصب سیستم های کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها کاربران را قادر به کنترل وردها و خروج ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با دربها را تامین می کنند.  

 

 • درب اتوماتیک تلسکوپی

  این نوع درب ها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند، پیشنهاد می گردد.مکانیزم این درب ها مانند دربهای کشویی به صورت خطی می باشد با این تفاوت  که در این دربها چهار لنگه متحرک به صورت تلسکوپی عمل باز شدن را انجام می دهند و این باعث افزایش 30 درصدی بازشو نسبت به مدلهای کشوی دو لنگه می گردد.توسط این سیستم میتوان ورودیهایی تا عرض 3.5 متر و ارتفاع 2.5 متر ایجاد نمود این دربها به صورت یک طرفه نیز قابل اجرا می باشند.در این دربها استفاده از شیشه های 10 میلیمتر و 20 میلیمتر امکانپذیر می باشد. انتخاب وضعیت های اتوماتیک،دائم باز،دائم بسته،حالت زمستانی یا نیمه باز ،ورود ممنوع و یا خروج ممنوع وهمچنین با نصب سیستم های کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکانپذیر می باشد و انهارا را قادر به کنترل وردها و خروج ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد امنیت عابرین را در برابر برخورد احتمالی با دربها را تامین می کنند. 

 

درب اتوماتیک زاویه دار

این نوع درب برای فروشگاه ها و اماکنی که بازشوی آنها  در یکی از اضلاع آن  باشد و یا در ورودی های معمولی برای داشتن تنوع در فرم ورودی و زیبایی خاص در معماری بنا ، طراحی گردیده است.حرکت این درب ها نیز به صورت خطی می باشد ولی با این تفاوت  که لنگه دربها باهم یک زاویه ای را تشکیل میدهند که این زاویه میتواند از 90 درجه الی 175 درجه متغیر باشد.برای جلوگیری از برخورد درب ها با عابرین به علت زاویه دار بودن دربها  امکان نصب سنسورهای ایمنی خطی وجود ندارد و از سنسورهای مایکروویو خاص استفاده میگرد که هم عمل تشخیص حرکت افراد را به عهده دارند و هم مانع برخورد دربها با افراد میگردند.مدار کنترل این درب ها نیز مانند مدل های پیشین کاملاً توسط کاربر و نصاب قابل برنامه ریزی و کنترل می باشد و همچنین امکان نصب تسط شیشه های 10 میلی متر و دوجداره امکان پذیر می باشد. 

 

  • درب اتوماتیک منحنی

 درب های اتوماتیک منحنی با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از زیباترین نوع دربهای اتوماتیک شیشه ای میباشد که با توجه به طراحی و معماری فضا  به شکل نیم دایره ، دایره کامل و یا   قوسی از یک دایره و کاملا سفارشی ساخته و اجرا میگردد. استفاده از این دربها در مکانهایی که در معماری آنها از ترکیبات منحنی استفاده شده است زیبایی و هارمونی دو چندانی را ایجان میکند. همچنین با نصب این دربها به صورت دایره کامل باعث ایجاد یک فضای استوانه ای میگردد که این فضا تبادل هوای داخل و بیرون را به حداقل رسانده و  اثر قابل توجهی در جلوگیری از اتلاف انرژی و نفوذ گردو خاک و دیگر عوامل طبیعی به داخل ساختمان  و همچنین عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج می گردد. 

درب اتوماتیک لولایی

دربهای اتوماتیک بیشتر در مکانهایی به کار گرفته میشوند که به علت محدودیت در عرض امکان نصب دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد. اپراتور این دربها طوری طراحی گردیده که نیازی به تعویض درب نبوده و تقریبا قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی میباشند و توانایی باز و بسته کردن دربها را به داخل و خارج را دارند. همچنین میتوان از این سیستم به صورت یک لنگه و یا دو لنگه به کار گرفت.  استفاده از این دربها در مکانهای پر تردد پیشنهاد نمیگردد ولی برای محدود کردن تردد در مکانهای خاص مانند اتاق مدیریت ، اتاق سرور ، اتاق عمل طلا فروشیها و غیره و ترکیب آنها با سیستم های کنترل تردد سیستم کنترلی مناسبی را بوجود می آورند. 

 • درب اتوماتیک خروج اضطراری

این نوع درب ها در مکانهایی پیشنهاد می گردد که در مواقع خواصی نیاز است تا عرض کامل ورودی برای ورود و یا خروج مورد استفاده قرار گیرد. فریم این  درب ها طوری طراحی گردیده که در مواقع اضطراری مانند اتش سوزی و غیره با فشار اندکی درب ها به پهلو جمع شده و کل عرض وردی را آزاد  می سازند.همچنین در مکانها یی مانند نمایشگاه های خودرو و پارکینگ ها که عبور خودرو و نفر از یک ورودی صورت می پذیرد ، با این نوع فریم ها  نصب درب اتوماتیک برای این فضا ها امکان پذیر میگردد.  همچنین  نصب  این فریم ها بر روی انواع اپراتورهای دربهای کشویی امکان پذیر می باشد.

درب کرکره , فروش جک درب پارکینگ , درب ریلی , دندان شانه ای , جک درب پارکینگ , قیمت درب اتوماتیک اسلاید , درب اتوماتیک کشویی , درب برقی , موتور درب اتوماتیک ریلی , درب برقی لولایی پارکینگ , قیمت درب اتوماتیک , قیمت جک درب پارکینگ , درب کرکره ای , درب برقی ریلی پارکینگ , موتور درب پارکینگ ریلی , درب بازویی , نصب کرکره برقی , درب اتوماتیک ریلی , درب برقی کرکره ای پارکینگ , درب اتوماتیک اسلایدینگ , درب ریلی پارکینگ , درب بازویی پارکینگ


انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای


درب اتوماتیک شیشه ای معمولا به میزان تردد روزانه ، وزن درب ها و شیشه سکوریت ها دسته بندی می شوند.


انواع درب اتوماتیک شیشه ای کیا صنعت از لحاظ کارایی و محل نصب به شرح زیر می باشد:


درب اتوماتیک کشویی


درب اتوماتیک تلسکوپی


درب اتوماتیک شیشه ای منحنی curved یا درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد


درب اتوماتیک گردان

هلالی یا درب اتوماتیک شیشه ای منحنی


درب اتوماتیک تاشو


درب اتوماتیک مثلثی کیا صنعت


درب اتوماتیک تلسکوپی مانند درب تمام اتوماتیک کشویی عمل می کند و تفاوت آن در عرض دهنه ورودی ساختمان که به جای دولت متحرک دارای چهار لت متحرک است و دو لت ثابت می باشد که باعث می شود حدود 70 درصد عرض کل به صورت عرض بازشو مفید ورودی داشته باشد.


موارد استفاده در اماکن عمومی و اماکن خصوصی :

- هتل ها

- بانک ها

- فرودگاه ها

- بیمارستان و مراکز درمانی

- مراکز عمومی و اداره جات

- اماکن تفریحی و ورزشی

- اماکن دولتی

- فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها

- ایستگاه قطار شهری و مترو


کیا صنعت با بهترین و مرغوب ترین برند های درب شیشه ای سکوریت ، بستری امن و مطمئن برای مشتریان خود ایجاد کرده است.


برای استعلام قیمت درب های شیشه ای می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.


استعلام قیمت درب های شیشه ای, انواع درب اتوماتیک شیشه ای, درب, درب اتوماتیک, درب اتوماتیک تاشو, درب اتوماتیک تلسکوپی, درب اتوماتیک شیشه ای, درب اتوماتیک شیشه ای منحنی curved, درب اتوماتیک مثلثی, درب اتوماتیک کشویی, درب شیشه ای سکوریت, درب شیشه سکوریت, شیشه سکوریت, قیمت درب های شیشه ای


مدل های درب اتوماتیک شیشه ای

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای



قیمت درب اتوماتیک، در اتوماتیک ، درب اتوماتیک

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان متداول ترین درب ها در جهان و همچنین کشور عزیزمان ایران کاربرد دارد .

از مهمترین مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان به :

امن بودن ( این سیستم ها قابلیت تقویت بیشتر در برابر سرقت را دارا می باشند )

رفاهی ( فروشگاه ها و ... )

بهداشتی ( بیمارستان ها و ... )

سرعت بخشیدن به کار ( مصارف صنعتی و ... )

صرفه جویی در مصرف انرژی ( از جهت کنترل ورود و خروج هوا و همچنین این دستگاه ها دارای مصرف برق بسیار پایینی می باشند )

اما نکته ای که کمتر مردم درباره آن می دانند ، تنوع این درب ها می باشد ، این درب ها قابلیت نصب در هر مکان و ابعادی را دارا می باشند .( شما می توانید مدل های مختلف این درب ها در زیر مشاهده کنید)

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

تک لنگه کشویی

این مدل درب اتوماتیک شیشه ای دارای دو مدل است،یکی درب اتوماتیک با لنگه ثابت و دیگری درب اتوماتیک بدون لنگه ثابت است


دو لنگه کشویی 

این مدل از درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان مرسوم ترین مدل درب اتوماتیک می باشد


دو لنگه تلسکوپی

این مدل درب اتوماتیک شیشه ای دارای دو لنگه متحرک و یک لنگه ثابت می باشد


چهار لنگه کشویی تلسکوپی

این مدل درب اتوماتیک شیشه ای دارای چهار لنگه متحرک و دو لنگه ثابت می باشد


تک لنگه محوری

ابن نوع درب اتوماتیک،قابل نصب بر روی اماکن مسکونی و... است.درب هایی که به صورت محوری باز بسته می شود قابلیت اتوماتیک شدن را دارا است


نیم گرد

درب شیشه ای اتوماتیک مدل نیم گرد جزء مدل های خاص این محصولات محسوب می شود


تمام گرد

درب اتوماتیک تمام گرد ، یکی از زیباترین مدل های درب های شیشه ای اتوماتیک می باشد


تاشو

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تاشو مناسب اماکنی می باشد که دارای عرض کم و نیاز به بازشو حداکثری دهنه درب می باشند


راهنمایی خرید درب اتوماتیک شیشه ای

راهنمایی خرید درب اتوماتیک شیشه ای


خرید درب های اتوماتیک شیشه ای کیا صنعت ، درب مانند هر کالای دیگر مستلزم داشتن اطلاعات و آگاههایی است که میتواند در بر طرف شدن نیازهای آنی و آتی خریداران نقش مهمی را داشته باشد و آسایش و آرامش خیال ومنفعت اقتصادی را برای خریداران عزیز به ارمغان آورد.


در جامعه امروزی خرید از فعالیتهای روزانه انسانهاست انجام یک خرید آگاهانه٬ میتواند نقش مهمی در بر طرف شدن نیازهای خریداران داشته باشد.


در انتخاب یک درب اتوماتیک شیشه ای کیا صنعت درب چند عامل نقش اساسی و مهم را ایفا می کند.

1- نوع کاربری محل (مثلا بیمارستان , هتل ,مرکز خرید یا ادارات دولتی )

2-تعداد ترافیک یا تردد روزانه

3- مقدار بودجه قابل دسترس برای تهیه درب اتوماتیک

عوامل فوق نقش عمده تعیین کننده در انتخاب نوع دستگاه درب اتوماتیک کیا صنعت را دارا هستند .


درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک


درب های اتوماتیک شیشه ای


درب های اتوماتیک شیشه ای کیا صنعت معرف حضور همه هموطنان می باشد. شرکت کیا صنعت با بهره گیری دانش روز دنیا همواره رتبه اول خدمات رسانی در کشور را در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای داشته است. نصب و راه اندازی درب شیشه ای اتوماتیک بیمارستان ها ، بانک ها و … در اکثر استان های کشور نشانه بارز اعتبار شرکت کیا صنعت است. بزرگ ترین وارد کننده اپراتورهای درب اتوماتیک شیشه ای در کشور بوده و با نگرش به چشم انداز سند توسعه کشور و خودکفایی ایران عزیز نیز قدم های موثری برداشته ایم. نمونه محصولات کیا صنعت در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای شامل:


1- اپراتور ریلی پرتردد


2- اپراتور ریلی تلسکوپی


3- اپراتور بازویی


می باشند. همه کیا صنعت را با خدمات پس از فروش منحصر بفرد می شناسند و تنها شرکت ارائه دهنده گارانتی بی قید و شرط در کشور در زمینه فروش محصولات مرتبط با درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.


نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته



شرکت کیا صنعت با سالها سابقه در زمینه واردات پخش , فروش و نصب دوربین مداربسته در ایران و با افرادی مجرب با انجام پروژه های بزرگی همچون مراکز خرید پاساژها و بانکها , شرکتهای خصوصی و منازل شخصی توانسته است رتبه بسیار خوبی را در جهت پخش و نصب سیستم های امنیتی در ایران به دست آورد افتخار و پشتوانه ما پروژه های انجام شده ماست که باعث محبوبیت شرکت انفورماتیک پارسی در زمینه سیستم های امنیتی شده است

شرکت کیا صنعت آماده همکاری با کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی بانکها و پاساژها و مراکز خرید و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی است

با اطمینان خاطر سیستم های امنیتی خود را به ما سپرده و از مزایای سرویس ها و خدمات رایگان ما بهره مند شوید

کلیه محصولات ما دارای گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله و همچنین پشتیبانی هستند جهت هر گونه مشاوره در زمینه نصب دوربین مدار بسته با ما تماس بگیرید متخصصین ما آماده مشاوره رساندن رایگان به شما مشتریان و همکاران عزیز هستند جدید ترین و بهترین دوربینهای روز دنیا را از ما بخواهید

آموزش نصب دورین مداربسته دوربین مدار بسته تهران قیمت نصب دوربین مداربسته نصب دوربین مدار بسته شرکت نصب دوربین مداربسته اصفهان نصب دوربین مداربسته تبریز نصب دوربین مداربسته تهران نصب دوربین مداربسته منزل هزینه نصب دوربین مداربسته


دوربین مداربسته چیست

دوربین مداربسته چیست

دوربین مداربسته چیست


دوربین مداربسته یک دستگاه الکترونیکی است که از ان برای دریافت تصاویر و ارسال آنها به دستگاه ضبط کننده آن استفاده می شود. دوربین های مداربسته معمولا کاربرد امنیتی یا نظارتی دارند


تفاوت دوربین مداربسته با دوربین های عادی چیست؟

این سوال برای خیلی از مشتریان پیش می آید که چرا دوربین های مداربسته قیمتی بالاتر نسبت به دوربین های عادی با همان کیفیت تصویر دارند. جواب ساده است، دوربین های عادی برای کار کردن دائمی طراحی نشده اند در واقع در صورت روشن دوربین بیش از حد این دوربین ها چیپ تصویر آنها اسیب می بیند در حالی که دوربین های مداربسته می توانند سالها بدون توقف کار کنند.

چه تفاوت هایی بین انواع دوربین مداربسته وجود دارد؟

دوربین های مداربسته انواع بسیار متفاوتی دارند. اما بزرگترین طبقه بندی دوربین های مداربسته بین دوربین های انالوگ و شبکه است.

دوربین مداربسته انالوگ: نسل قدیمی از دوربین مداربسته است. این دوربین ها به علت سادگی و ارزان بودن از محبوبیت بالایی برخوردارند. استفاده از این دوربین ها برای کاربری های تخصصی توصیه نمی شود.

دوربین مداربسته شبکه: نسل جدید دوربین های مداربسته است که به نسبت دوربین انالوگ حرفه ای تر و گران قیمت تر است.

طبقه بندی های متفاوت از دوربین های مداربسته براساس نوع بدنه و کاربری نیز وجود دارد… به صورت مختصر این دوربین ها را به دسته های زیر تقسیم می کنند:

 دوربین مداربسته دام

 دوربین مداربسته بولت

 دوربین مداربسته باکس

 دوربین مداربسته اسپید دام یا گردان

 دوربین مداربسته چشم ماهی

 دوربین مداربسته مینیاتوری

و …

چه برندهایی از دوربین مداربسته وجود دارد؟

برندهای دوربین مداربسته بی شمارند اما تعداد برندهای معتبر در این زمینه بسیار محدود است. با کمی تحقیق در این رابطه میتوانید به راحتی برندهای معتبر را شناسایی کنید.

ساده ترین روش شناسایی برندهای دوربین مداربسته تحقیق اینترنتی در رابطه با انهاست. میتوانید مدل محصولات خود را در اینترنت چک کنید تا از اصلی بودن برند انها اطلاع حاصل کنید. در صورتی که چک کردن برند محصولات برای شما سخت بود میتوانید با مشاوران ما تماس گرفته و از انها برای انتخاب برندی مناسب کمک بخواهید.

نصب دوربین مداربسته به جز دوربین به چه تجهیزات دیگری نیاز دارد؟

دوربین مداربسته بخشی از سیستم مداربسته است. این سیستم دارای تجهیزات متفاوتی است. از انجا که استفاده از سیستم انالوگ رایجتر است در اینجا به بیان تجهیزات اصلی این سیستم می پردازیم:

دستگاه DVR: دستگاه ضبط کننده و پخش کننده تصاویر دوربین

هارد دیسک: جهت ضبط تصاویر در دستگاه DVR نصب می شود.

کابل تصویر: معمولا از خانواده کابل های RG59 است. برای انتقال تصاویر از دوربین به DVR مورد استفاده قرار میگیرد.

کابل برق: برای تامین برق دوربین ها استفاده می شود.

اداپتور: برای تبدیل برق ۲۲۰ به ۱۲ و تغذیه دوربین ها به کار می رود.

فیش ها و اتصالات: برای وصل کابلها به تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مدار بسته بیسیم دوربین مداربسته سامسونگ  دوربین مدار بسته تحت شبکه دوربین مدار بسته کوچک وایرلس دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته ارزان دوربین مدار بسته مخفی دوربین مدار بسته چیست دوربین مداربسته دوربین مداربسته  دوربین مداربسته انالوگ دوربین مداربسته بولت دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مداربسته دام دوربین مداربسته هایک ویژن فروش دوربین مداربسته

آموزش اولیه خرید دوربین مداربسته

آموزش اولیه برای خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته



چرا دوربین مداربسته ؟


استفاده از دوربین مداربسته می‌تواند با اهداف کاملا متفاوتی صورت گیرد. این کاربردهای با توجه به نیاز مشتری و شرایط محل متفاوت خواهند بود. با این حال نصب بیشتر سیستم‌های مداربسته با یک یا هر دو هدف زیر صورت می‌گیرد:


کاربردهای نظارتی: تحقیقات متفاوت و متعددی در رابطه با افزایش بهره‌وری کارکنان در محیط‌های مجهز به دوربین مداربسته انجام شده است. تحقیقات نشان می دهند که بیشترین افزایش بهره‌وری در محیط‌های با کارهای روتین (خط‌های تولید، محیط‌های بسته‌بندی، پاسخگویی به تلفن و ...) ایجاد می‌شود. استفاده از دوربین مداربسته با اهداف نظارتی می‌تواند بخش زیادی از زمان مربوط به سرکشی به نیروی انسانی را کاهش دهد و البته باعث افزایش کیفیت کاری شود.


کاربردهای امنیتی: صرف استفاده از دوربین مداربسته و اطلاع رسانی آن نقش جدی در پیشگیری از بروز جرائم دارد. در کنار آن سیستم مداربسته می‌تواند به شناسایی مجرمان پس از ارتکاب جرم بیانجامد. با توجه به آمار و ارقام به دست آمده استفاده از دوربین‌های مداربسته در فروشگاه‌ها تا 50 درصد احتمال سرقت در فروشگاه را کاهش داده است که گذشته از کاهش خسارت‌های ناشی از سرقت می‌تواند به کاهش نیروی انسانی مورد نیاز بیانجامد.


تجهیزات مورد نیاز برای نصب یک سیستم مداربسته:


دوربین مداربسته: وظیفه دریافت تصویر را بر عهده دارد.


دستگاه DVR: وظیفه دریافت، ضبط و پخش تصاویر را بر عهده دارد.


هارد دستگاه: دستگاه DVR به خودی خود فاقد هارد برای ضبط است. باید با توجه به نیاز خود هارد مناسبی برای دستگاه انتخاب کنید.


نمایشگر (مانیتور): وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده دارد.


آداپتور: تغذیه دوربین‌ها باید از طریق آداپتور صورت گیرد.


کابل RG59: از این کابل برای انتقال تصاویر از دروبین به دستگاه DVR استفاده می شود.


کابل برق: تامین برق دوربین‌ها از طریق این کابل‌ها صورت می‌گیرد.


تجهیزات جانبی: با توجه به شرایط نصب دوربین‌ها نیاز به تجهیزات جانبی متفاوتی مثل داکت، لوله فلکسی، انواع بست و ... می‌باشد.


طریقه انتخاب دوربین مناسب     


احتمال با دیدن کاتالوگ‌های متفاوت از دروبین‌های مداربسته به مشکل بودن انتخاب دروبین مناسب پی برده‌اید. باید بدانید داشتن کمی اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما در انتخاب دوربین کمک کند.


کیفیت دوربین مداربسته


کیفیت دوربین‌های مداربسته را با واحد تیوی لاین مشخص می کنند. این واحد به علت آنالوگ بدون سیستم مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که احتمالا تصوری از این واحد کیفیت ندارید در جدول زیر سعی شده تا توضیحاتی برای آشنایی شما در این رابطه داده شود.


کیفیت تصویر

کاربرد

تفکیک پذیری تصویر

نسبتا مناسب

نظارت عمومی، شناسایی در فاصله نزدیک

400TVL

خوب

نظارت تخصصی، شناسایی

500TVL

خیلی خوب

نظارت تخصصی، تشخیص جزئیات

600TVL

عالی

کاربردهای خاص

700TVL

 


استفاده از دوربین با کیفیت مناسب برای کاربرد شما می‌تواند نقش خیلی موثری در کاهش هزینه‌های نصب دوربین داشته باشد.


لنز دوربین


تعیین لنز دوربین مداربسته از بخش‌های تخصصی‌تره انتخاب دوربین مداربسته است. لنز دوربین در واقع زاویه دید دوربین را مشخص می‌کند. لنزهای دوربین‌های مداربسته به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:


لنز فیکس (بدون تغییر): لنزهای فیکس لنزهایی هستند که به طور مشخص با یک مقدار فاصله کانونی ثابت ساخته می‌شوند. رایج‌ترین فاصله کانونی لنزهای فیکس 3.6 میلیمتر است که زاویه دید تقریبی 70 درجه به شما خواهد داد. به طور کلی هرقدر فاصله کانونی دوربین کمتر باشد زاویه دید آن بیشتر خواهد بود.


لنز وریفوکال (قابل تغییر): لنزهای وریفوکال لنزهایی هستند که فاصله کانونی آنها قابل تغییر است. از این طریق کاربر می‌تواند پس از نصب دوربین با توجه به تصویر دوربین اقدام به تنظیم زاویه دید دوربین کند. باید توجه داشته باشید که انتخاب لنز وریفوکال می‌تواند هزینه‌های شما را تا حدی افزایش دهد.


افزایش کیفیت تصویر دوربین‌ها


می‌توانید با به کارگیری روش‌های ساده کیفیت تصویر دوربین‌ها را تا حدی افزایش دهید. یکی از عوامل مهم کیفیت تصویر دوربین‌ها نور مناسب است. سعی کنید حتما نور مناسب را در محل نصب دوربین‌ها تامین کنید. پایین بودن نور می‌تواند موجب بالا رفتن نویز تصویر شود.


نکته بعدی در تامین نور محل نصب دوربین جلوگیری از قرار گرفتن منابع مستقیم نور در تصویر دوربین است. برای مثال باید سعی کنید که دوربین‌ها تا جای ممکن طوری نصب شود که پشت به پنجره‌های نور گیر باشند یا روشنایی‌های شدید در تصویر آنها قرار نگیرند.


روش ساده بعدی برای بالا نگه داشتن کیفیت دوربین‌ها اطمینان از تمیز بودن شیشه و لنز دوربین است. بهتر است هر چند ماه یک بار شیشه دوربین‌ها را تمیز کنید تا از کاهش کیفی دوربین‌ها به علت وجود گرد و غبار جلوگیری شود.


دستگاه DVR


دستگاه DVR وظیفه دریافت تصاویر از دوربین‌ها را بر عهده دارد. انتخاب دستگاه DVR‌ معمولا با توجه به تعداد کانال‌های انها صورت می گیرد. تعداد کانال‌‌های رایج برای دستگاه DVR 4،8،16،32 و ... هستند. در زمان انتخاب دستگاه DVR باید حتما امکان افزایش دوربین‌ها در آینده را مد نظر قراردهیم تا در صورت افزایش دوربین‌ها نیاز به تعویض دستگاه DVR نباشد.


چه اطلاعاتی را باید به کارشناس شرکت بدهم؟


دادن اطلاعات مناسب به کارشناس بازرسی از محل می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سیستم مداربسته شما داشته باشد.


1)      محل نصب دستگاه DVR: دستگاه DVR قلب سیستم مداربسته است. برای نصب این دستگاه باید حتما مکانی امن و تا حد امکان دور از دسترس انتخاب شود. توجه داشته باشید که محل نصب DVR‌ معمولا محل بازبینی دوربین‌ها هم هست. همچنین این محل باید طوری انتخاب شود که کابل کشی‌ها تا جای ممکن کمتر شوند.


2)      محل و تعداد دوربین‌ها: احتمالا قبل از بازدید کارشناس شما یک برآورد از تعداد و محل دوربین‌های مورد نیاز خود دارید. رساندن این اطلاعات به کارشناس از این جهت لازم است که مطمئنا شما نیازهای خود را از نصب دوربین بهتر از هر کسی می‌دانید.


3)      کیفیت مورد نیاز دوربین‌ها: همانطور که گفته شد افزایش کیفیت دوربین‌ها به معنی افزایش هزینه‌ها شما خواهد بود. باید کیفیت دوربین‌ها را طوری انتخاب کنید که دقیقا نیازهای‌ شما را از نصب دوربین براورده کند.


 


4)      نحوه کابل کشی: در صورتیکه نوع کابل کشی و محل کابل کشی خاصی مد نظر شماست باید حتما این موضوع را به اطلاع کارشناس شرکت برسانیم.

نصب دوربین مداربسته فروش دوربین مداربسته راهنمای خرید دوربین مداربسته دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته بیسیم دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مدار بسته تحت شبکه دوربین مدار بسته وایرلس دوربین مدار بسته کوچک دوربین مدار بسته قیمت دوربین مدار بسته ارزان دوربین مدار بسته مخفی دوربین مدار بسته کوچک بیسیم دوربین مدار بسته چیست


راهنمای خرید دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

   

 به طور کلی دوربین های مدار بسته به دو گروه تقسیم میشوند : دوربین های دید در روز و دوربین های دید در شب  

دوربین های دید در روز در لوکس صفر ( تاریکی مطلق ) قادر به نمایش نیستند 

دوربین های دید در شب هم در روز هم در تاریکی مطلق قادر به نمایش هستند دوربین های دید در شب و دوربین های دام سقفی نیاز به لنز جداگانه ندارند و معمولاً دارای لنز شماره 4 هستند که حدود زاویه 80 درجه را نمایش میدهد هر کدام از انواع دوربین به 4 گروه تقسیم میشوند: صنعتی , نیمه صنعتی , دام سقفی , مینیاتوری

 دوربین های صنعتی و نیمه صنعتی دید در روز لنز به همراه ندارند و بنا به نیاز لنز برایشان محاسبه میشود به عنوان مثال یک زمان دیدن شماره چک پول یا زمانی دیگر برای دیدن کل محیط که در هر حالت از لنز مخصوص باید استفاده شود بحث دیگری که در ارتباط با دوربینهای مدار بسته پیش می آید کیفیت تصویر آنهاست به طور کلی دوربینهای مدار بسته دارای 3 نوع سنسور پردازنده تصویر می باشند پردازنده سی سی دی پردازنده سی موس پردازنده دی آی اس  

پردازنده سی سی دی خود شامل 2 نوع می باشد پردازنده سی سی دی سونی پردازنده سی سی دی شارپ  

پردازنده مهمترین قسمت دوربین میباشد که سازنده کیفیت تصویر دوربین است نوع کیفیت سنسورها به ترتیب زیر می باشد پردازنده سی سی دی سونی تصویری با رنگهای واقعی دارد پردازنده دی آی اس تصویری بسیار زیبا و با رنگ اضافه شده دارد پردازنده سی موس نسبت به 2 پردازنده قبل کیفیت تصویر پایینتری دارد از نظر کاربرد صحیح دوربینهای مدار بسته میتوان به این صورت بیان کرد دوربینهای مدار بسته جهت استفاده در محیط بیرون دوربینهای مدار بسته جهت استفاده در محیط داخل دوربینهایی که برای مصارف بیرون استفاده میشوند باید ضد آب و تا حدودی ضد ضربه باشند که مناسبترین دوربین برای این منظور دوربین های صنعتی دید در شب می باشد دوربینهایی که برای مصارف داخل استفاده میشوند باید زیاد بزرگ نباشند ( از نظر ظاهری ) که مناسبترین دوربین برای این منظور دوربین های دام دید در شب می باشد البته برای محیط داخل میتوان از دوربینهای صنعتی دید در شب نیز استفاده کرد 


 اگر مایل به نصب دوربین مداربسته هستید و یا نیاز به اطلاعات، بازدید و مشاوره و یا برآورد اولیه هزینه اجرای کار دارید با ما تماس بگیرید تا صداقت و کیفیت شرکت کیا صنعت را مقایسه کنید

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

شرکت کیا صنعت علاوه بر پخش عمده و فروش سیستم های حفاظتی بخش نصب و اجرای سیستم های حفاظتی از جمله نصب دوربین مداربسته، نصب درب بازکن اتوماتیک، سیستم اعلام حریق و آیفون تصویری و اعلام سرقت اماکن،برق اضطراری وپنل های برق خورشیدی،وسیستم تلفن سانترال را نیز دارا می باشد با توجه به گسترده و پیچیده شدن کارکرد سیستم های فوق و مشکلات زیادی که برای مصرف کنندگان محترم در خصوص نصب سیستم ها خصوصا نصب دوربین های مداربسته ایجاد می شود، بکارگیری کارشناسان نصب و پشتیبانی خبره و مسلط به دانش روز این صنعت، استفاده از کالاهای با کیفیت، گارانتی واقعی، اطلاع رسانی شفاف،خوش قولی، صداقت در عمل ورعایت کامل اصول حرفه ایی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده ایم.
خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته
 امیدواریم با یاری خداوند متعال بتوانیم امنیت خاطر و رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماییم

نصب راه اندازی و انتخاب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته 


 انتخاب دوربین مدار بسته : مهمترین قسمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته انتخاب بهترین نوع دوربین ، بسته به نوع کاربری و محیط برای استفاده در مکان های مختلف می باشد . آشنایی با کارایی انواع دوربین مدار بسته دام ، صنعتی ، دید در شب ، بالت و ... به شما کمک می کند که بهترین گزینه را انتخاب کنید که در اینجا ما به شرح و توضیح انواع دوربین های مدار بسته پرداخته ایم و تمامی این محصولات را با گارانتی معتبر به شما خریداران عزیز عرضه می کنیم .  


نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته : بعد از طراحی پلن و انتخاب دوربین مدار بسته نوبت به نصب و راه اندازی سیستم می رسد که نیاز به تجربه و آگاهی بالا نسبت انواع مسیرهای سیم کشی و داکت کشی دارد . استفاده از کابل تصویر خوب و انتخاب امن ترین و نزدیکترین مسیر کابل کشی تاثیر مستقیم بر روی تصویری دارد که شما از سیستم امنیتی نظارتی خود بدست می آورد . شرکت کوماکس ایران به پشتوانه علم و آگاهی نیروی متخصص و فنی خود در این زمینه می تواند بهترین مشاوره و خدمات را به شما بدهد .



دوربین مداربسته , دوربین شبکه , دوربین تحت شبکه , آموزش دوربین , نصب دوربین


قیمت دوربین مدار بسته سامسونگ - قیمت دوربین صنعتی - دوربین صنعتی سامسونگ - دوربین مدار بسته سامسونگ - قیمت دوربین مدار بسته - دوربین صنعتی - خرید دوربین مدار بسته - دوربین مدار بسته صنعتی - دوربین مداربسته گرین - قیمت دوربین صنعتی سامسونگ - دوربینهای صنعتی سامسونگ - دوربین مداربسته صنعتی - دوربین مدار بسته قم - خرید دوربین مدار بسته سامسونگ - دوربین مداربسته استارنایت - دوربینهای مداربسته و تجهیزات ان - دوربین مدار بسته سیماران - دوربینهای مدار بسته ی سیماران - اجرای دوربین مدار بسته - دوربین مداربسته سامسونگ - دوربین مداربسته قم - قیمت دوربینهای صنعتی - قیمت اجرا مدار بسته - دوربین مداربسته صنعتی - فروش دوربین مدار بسته