کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

تعمیرات درب اتوماتیک تهران تعمیر جک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک تهران تعمیر جک پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک تهران تعمیر جک پارکینگ

تعمیر درب شیشه ای و ایرادات احتمالی جک
لیست ایرادات احتمالی جک مدل فورس :
با فشردن ریموت درب حرکت نمی کند .
۱. اتصال برق درست برقرار نشده است .
۲. کلاج خلاص است .
۳. فتوسل درب عمل نمی کند .
۴. فیوز سوخته است .
۵. ریموت از حافظه پاک شده است .
۱. اتصال تغذیه را به درستی برقرار کنید .
۲. کلاج را درگیر کنید .
۳. فتوسلها را چک کنید . در صورت خرابی فتوسلها آنها را نصب کنید .
اگر فتوسل نصب نیست IRGND IR را به جامپر متصل کنید .
۴. فیوز را عوض کنید .
۵. ریموت را لرن کنید .
حین باز یا بسته شدن درب ، حرکت متوقف نمی شود .
۱. دنده های رک و چرخ دنده درگیر نیستند .
۲. ترمینالهای SW1 ، SW2 از P4 صورت معکوس وصل شده است .
اتصالات SW1 و SW2 را جابجا کنید .
وقتی درب با مانع برخورد می کند ، برگشت انجام نمی شود .
۱. جهت بسته شدن درب به صورت معکوس تنظیم شده است .
۲. نیرو به بالاترین حد تنظیم شده است .
۳. جهت باز شدن مناسب را از منوی پارامترها انتخاب کنید .
درب حین عملیات بسته شدن به صورت خودکار باز می شود .
نیرو بر روی پایین ترین حد ممکن تنظیم شده است .
پارامتر نیرو M Torque را تغییر داده تا به توان مورد نظر برسید .
درب به صورت اتوماتیک پس از بسته شدن کامل باز می شود
۱. براکت لیمیت سوییچ درست نصب نشده است
۲. جهت بسته شدن درب معکوس تنظیم شده است و بسته شدن اتوماتیک فعال است .
۳. براکت لیمیت سوئیچ را در محل مناسب تنظیم کنید و مطمئن شوید که وقتی درب بسته می شود و به فنر برخورد می کند .
وقتی ریموت فشرده می شود موتور حرکت نمی کند .
۴. باطری ریموت ضعیف است
۵. ریموت به مرکز لرن نشده است
۶. باطری ریموت کنترل را تعویض کنید
۷. ریموت را لرن کنید
درب به صورت کامل بسته نمی شود
نیرو خیلی ضعیف تنظیم شده است
پارامتر نیرو M Torque را تغییر داده تا به توان مورد نظر برسید .
درب به صورت کامل باز نمی شود
مصرف کننده به اشتباه دکمه تک لنگه را فشرده است .
دکمه ریموت مربوط به دو لنگه را فشاردهید
تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر درب اتوماتیک بهترین به شما ارائه می گردد.

تعمیر جک پارکینگ تعمیرات کرکره برقی بی واسطه

نصاب و تعمیر جک پارکینگ تعمیرات کرکره برقی بدون واسطه

نصاب و تعمیر جک پارکینگ تعمیرات کرکره برقی بدون واسطه


تعمیرکار در محل در کمترین زمان با بیش از ۲۰ سال سابقه ، نصب و تعمیر انواع کرکره برقی و جک پارکینگ ، بیایید واسطه ها را حذف کنیم ارتباط مستقیم با شخص بنده جهت نصب و تعمیرات در تمام نقاط تهران در غرب تهران کمتر از نیم ساعت اماده خدمات هستم نصاب جک پارکینگ نصاب کرکره برقی تعمیر و تعمیرکار کرکره برقی تعمیر جک پارکینگ تعمیر کار درب اتوماتیک کرکره جک پارکینگ درب شیشه ای نصاب در شیشه ای اتوماتیک درب برقی تعمیرات کرکره برقی تعمیرات جک پارکینگ تعمیرکار جک پارکینگ تعمیرکار کرکره برقی ، تعمیر جک ریموتی درب اتوماتیک پارکینگ ، تعمیر جک اتوماتیک درب پارکینگ
تعمیرات انواع جک ریموتی درب اتوماتیک پارکینگ
نصب و تعمیرات جک های بازویی و ریلی درب پارکینگ الکتروموتور و هیدرولیک تمامی برندها ، ریموت کنترل و مدار فرمان ، راهبند و گیت های اتوماتیک ورودی ، کرکره برقی اتوماتیک ودربهای شیشه ای اتوماتیک در تهران.
تعمیر درب اتوماتیک در محل در کوتاه ترین زمان و با کیفیت عالی توسط تیم مجرب

عیب یابی و تعمیر جک های درب هیدرولیک پرتابل

عیب یابی تعمیر جک های درب هیدرولیک پرتابل

عیب یابی تعمیر جک های درب هیدرولیک پرتابل


تعمیر جک های اینرپک ، جکهای زیر دارای فشار کاری ۴۰۰ bar هستند و مشابه جک های اینرپک به صورت پرتابل جهت بلند کردن قطعات سنگین مورد استفاده قرار می گیرند ، طراحی اشتباه پیستون بهمراه استفاده از لوازم نامرغوب دلیل خرابی و کوتاهی عمر کاری جک ها هستند که با طراحی و اعمال تغییرات جدید و نیز جایگزینی لوازم مرغوب دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.
نکات قابل توجه در سرویس و تعمیرجک های هیدرولیک :
۱. قبل از دمونتاژ ، کلیه سطوح جک بطور کامل شسته شده تا در هنگام مونتاژ از ورود ذرات آلودگی جلوگیری شود.
۲. درون سیلندر و همچنین شفت جک ازنظر صافی سطح بررسی شده و در صورت وجود خراشیدگی نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.
۳. کلیه لوازم آب بندی تعویض شوند. ممکن است برخی از لوازم آب بندی سالم باشند ، که با جایگزینی با لوازم نو و طولانی شدن زمان سرویس بعدی هزینه اضافی جبران می گردد.
۴. گردگیرها نقش مهمی در افزایش عمر پکینکهای گلویی جک و همچنین جلوگیری از خراشیدگی شفت جک ، ناشی از تماس ذرات جامد وارد شده به سیلندر را دارند ، بنابراین بهتر است نسبت به تعویض آنها در هر نوبت سرویس ، اقدام گردد.
۵. وجود پلیسه و زنگ زدگی بر روی قسمتهای مختلف جک باعث صدمه به لوازم آب بندی در هنگام مونتاژ می گردد . در هنگام سرویس ، پلیسه گیری و زنگ زدایی فراموش نشود.
۶. در بسیاری از موارد پس ازدمونتاژ جک ها با پیستونهایی مواجه می شویم که از نظر طراحی دارای مشکل هستند مثلا عدم پیش بینی گاید رینگ بر روی پیستون ، در چنین مواردی اصلاحات طراحی نادرست لحاظ شود.
شرکت تعمیر درب اتوماتیک بهترین ها را به شما مشتریان ارائه می نماید.

تعمیرات جک پارکینگ درب پارکینگ

تعمیرکار جک پارکینگ درب پارکینگی

تعمیرکار جک پارکینگ درب پارکینگی

تلفن واحد فروش : 09122270581

انواع خدمات تعمیرات درب پارکینگی و ریلی مانند تعمیرات موتور جک پارکینیگ و ریلی و هیدرولیکی ، تعمیر مشکل کوباندن درب در انتهای بسته شدن درب ، تعمیرات سیم پیچ موتور و بخش برقی موتورها ، تعمیر مشکل سرعت کند یا تند در انواع درب های اتوماتیک ، تعمیرات مشکلات ایستادن جک در بین راه ، تعمیر مشکل خلاص نشدن جک پارکینگی و خلاص کن جک هیدرولیک ، تعمیر دنده ها و تراشکاری دنده ها و یا تعویض دنده ، تعمیرات گیربکس جک پارکینگی و ریلی ، تعمیر ماردون و چرخ دنده های وابسته به آن ، تعمیرات بخش میکروسئیچ و سنسورهای درب اتوماتیک و درب ریلی ، تعمیرات درب هیدرولیکی پارکینگی و ریلی ، تعویض اورینگ درب هیدولیک و تعویض روغن هیدرولیک ، تعمیر مشکل بورد فرمان مرکزی جک الکترمکانیک و هیدرولیک ، تعمیرات مشکل عمل نکردم چشمی های جک ، حل مشکل برنامه ریزی انواع جک های پارکینگی و ریلی و هیدرولیک ، حل مشکل ست کردن ریموت و عملکرد چند حالته ریموت روی انواع جک پارکینگی ، سرویس کاری و روزغن کاری تخصصی انواع درب پارکینگی و هیدرولیک و ریلی ، سیم کشی مجدد و تعویض سیم کشی انواع درب اتوماتیک خواهد بود.
هزینه تعمیرات :
توجه نمایید که هزینه تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگی بنابر نوع اشکال و همچنین نوع مدل درب اتوماتیک متفاوت بوده و با توجه به نظر کارشناسان شرکت تعیین میگردد و به همین خاطر لطفا برای برآورد هزینه تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگی با شماره های تماس حاصل فرمایید و اشکالات مربوطه را برای کارشناسان تشریح نمایید تا همکاران هزینه های تخمینی را در اختیار شما قرار دهند.
خرابی های رایج جک درب اتوماتیک :
شاید برای شما هم پیش بیاید که درب اتوماتیکی که از آن استفاده می نماید به هر علتی یا باز نشود یا بعد از باز شدن دیگر بسته نشود ، در این حالت ایراد می تواند از قطعه های مختلفی باشد در این مقاله قصد داریم علل خرابی های احتمالی درب اتوماتیک را شرح دهیم تا در صورتی که با این مشکل مواجه شدید بدانید با چه ابزار و وسایلی می توانید در صدد رفع آن باشید و چه نیروی کاری نیاز دارید.
مراحل چک کردن مرحله به مرحله و پیدا کردن مشکل جک درب اتوماتیک
ریموت کنترل
باید کیفت چراغ ریموت چک شود در صورت خرابی ریموت درب اتوماتیک چراغ آن کمرنگ تر از همیشه خواهد شد شاید هم خاموش شود ، در این صورت یا ریموت معیوب شده یا این که به مرور زمان باطری آن تمام شده و نیاز به تعویض دارد.
دستگاه مرکزی و فیوز
وقتی ریموت را چک کردید و سالم بود باید گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و وقتی دکمه ای از ریموت را لمس می کنید صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شود و این عمل نشان می دهد هم ریموت فرمان صادر و هم فیوز سالم هستند و دستگاه مرکزی آن را اجرا کرده پس آن هم سالم است. اما اگر صدای از دستگاه مرکزی شنیده نشد یا باید اول فیوز را چک کنیم که اگر آن هم سالم بود ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد که نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد.
جک بازویی درب اتوماتیک
حالا اگر ایراد از جک های بازویی باشد درب نه باز می شود نه بسته می شود اما اگر از چشمی ها باشد درب باز می شود اما هنگام بسته شدن عمل نخواهد کرد پس اگر درب باز هم نشد هر دولنگه مشکل از داخل جک بازویی می باشد اگر حالتی پیش آمد که متوجه شدید جک درب خراب می باشد یا باید آن را تعمیر کنید یا تعویض.
چشمی یا فتوسل
تمام مراحل بالا چک شده و از بدون ایراد بودن آنها که مطمئن شدید و درب اتوماتیک باز می شد اما هنگام بسته شدن عمل نمی کرد ایراد باید از چشمی ها باشد که ارتباط آن ها قطع شده و نمی گذارد درب بسته شود. در مواقعی که ایراد از چشمی ها باشد باید ابتدا از ساف بودن هردو و تراز بودن آنها اطمینان حاصل کنید بعد از تمیز بودن چشمی زیرا هر مانعی که سد راه رسیدن مادون قرمز به گیرنده شود اخلال ایجاد می کند, در بعضی موارد هم امکان دارد چشمی درب اتوماتیک در مکانی قرار گرفته باشد که نور خورشید به آن می تابد و چون نور خورشید اشعه مادون تولید می کند این هم می تواند در کار چشمی ها خلل ایجاد کند این مشکل بیشتر در تابستان که نور خورشید شدیدتر است اتفاق می افتد که با گذاشتن سایبان برای چشمی ها مشکل مرتفع می شود اما اگر با این موارد هم مشکل تعمیر درب اتوماتیک حل نشود چشمی شما دچار مشکلی شده که یا نیاز به تعمیر برد یا تعویض دارد.