کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

لیست قیمت خرید درب اتوماتیک شیشه ای

ارزیابی نیاز مشتری و ارائه بهترین گزینه های انتخاب اگر شما هم به تازگی در فکر خرید درب اتوماتیک خریداری هستید و هیچ پیش زمینه و ذهنیتی از قیمت این نوع درب ها ندارید، کافی است مطالب این صفحه را مرور کنید. معمول ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که برای فروشگاه و ساختمان های مسکونی با کاربری عادی توصیه می شود ، درب اتوماتیک کشویی خطی ۴ لنگه ۲ قسمت ثابت و ۲ قسمت متحرک با عرض ۴ متر و ارتفاع ۲/۲ متر ، با قدرت استاندارد موتور می باشد که وزن تقریبی هر قسمت متحرک هم ۷۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

 لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده مجموع هزینه های خرید درب اتوماتیک شما می باشد که هزینه های کل فرایند خرید و نصب درب اتوماتیک را دربرگرفته است و شامل هرینه های زیر می باشد : اپراتور ( موتور ) + شیشه + فریم + حمل + نصب + قفل و باتری + مالیات برارزش افزوده مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای فوق و قیمت های مختلف آن بعنوان نمونه و جهت ایجاد ذهنیت کلی از معمول ترین درب اتوماتیک شیشه ای موجود در بازار ایران ارائه شده است ، در صورتیکه ابهامی در خصوص این نوع درب ها برایتان باقی مانده است می توانید به صفحه پرسش ها و پاسخ های متداول مراجعه نمایید یا در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با ما تماس بگیرید، تیم مشاوره ما در هر زمان آماده پاسخگویی به شماست. محدوده قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با مشخصات معمولی، با در نظر گرفتن کشور سازنده در جدول زیر مشخص شده است.   محدوده قیمت ایران ۶ تا ۷ میلیون تومان اروپا شرقی ایتالیا، چک، اسپانیا ۷ تا ۸ میلیون تومان اروپا غربی آلمان ، سوئیس ، سوئد ۸ تا ۱۰ میلیون تومان آسیا چین ۵/۵ تا ۶/۵ میلیون تومان آسیا تایوان ۶ تا ۶/۵ میلیون تومان آسیا ترکیه ۷/۵ تا ۹ میلیون تومان   ما بر این باوریم که مشتری مداری در کنار بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات ، ما را از سایرین متمایز ساخته است. شرکت ما تجربه آسان و خوشایند خرید را به همراه خدمات همیشگی پس از فروش برای مشتریانش به ارمغان می آورد. معرف ما به بازارهای جدید درب اتوماتیک ، مشتریان ما هستند.

دربهای اتوماتیک کشویی نوع خطی


درب اتوماتیک کشویی متداولترین نوع از دربهای اتوماتیک خطی می باشند آن ها در هر مکانی که فضای مناسب طولی داشته باشد قابل استفاده اند لذا این درب اتوماتیک کشویی ، ورودی را به نحوی زیبا و شکیل اتوماتیک می کند. انواع آپشن های قابل ارائه : درب های ضد حریق و ضد دود دربهای فرار و نجات درب های امنیتی با میزان مقاومت معین درب های ضد زنگ و ضدآب درهای هوابند درب های تمام شیشه انواع باز شدن درب اتوماتیک : باز شدن به سمت چپ و راست بازشدن دو طرفه باز شدن با عرض ۱۱۰۰-۳۰۰۰ میلی متر

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی مناسب برای : ساختمان های اداری ، فروشگاه ها ، آپارتمان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی. مزایای استفاده از درب اتوماتیک کشویی درب های کشویی که بصورت اتوماتیک عمل می نمایند به دو صورت برای مصرف کنندگان سودآور خواهند بود که عبارتند از سودآوری از طریق کاهش مصرف انرژی و هم چنین از طریق راحتی و سهولت در رفت و آمد که رضایت را در مشتریان یا مصرف کنندگان ایجاد می نماید. اما به طور کلی اینگونه درب ها به دلیل لوکس بودن، راحتی استفاده توسط مصرف کنندگان و مشتریان، دوستدار محیط زیست بودن و ایجاد بهره وری سرمایه گذاری ، ایجاد اشتیاق در افراد برای عبور ، امنیت بالا، مدلهای متفاوت در ابعاد مختلف ، راحتی نصب و نگهداری در بازار درب های اتوماتیک پرمصرف می باشند. 


سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ ، راحتی و انعطاف زیادی را ایجاد می کند که بارزترین آن ها دسترسی آسان بدون نیاز به تماس با درب است. در طیف وسیع محصولات ما می توانید بهترین را برای نیاز خود پیدا کنید که مناسب ساختمان شما باشد. این در می تواند همزمان با ساخت ساختمان و یا پس از ساخت آن نصب گردد. این درب اتوماتیک شامل تمامی استانداردهای روبرو می باشند UL، ETL، TüV، DIBt، CE دربهای اتوماتیک ما دارای دوام زیاد ، عملکرد عالی و نظارت هوشمندانه هستند و از لحاظ طراحی هم کاملا سازگار با محیط زیست می باشند.

چگونگی نصب راه اندازی درب اتوماتیک

نصب و راه اندازی درب اتوماتیک چند درصد از یک خرید با کیفیت را تشکیل می دهد ؟ آیا در خرید دربهای اتوماتیک شیشه ای تنها کیفیت و ارجینال بودن کالا مهم است ؟ از نظر بررسی های فنی انجام گرفته توسط اتحادیه های دربهای اتوماتیک در سراسر دنیا از جمله اتحادیه سراسری تولید کنندگان دربهای اتوماتیک آمریکا American Association of Automatic Door Manufacturers AAADM اتحادیه تامین کنندگان دربهای اتوماتیک Automatic Door Suppliers Association ADSA و بر روی دربهای اتوماتیک اورجینال نصب شده ، نتیجه ای که حاصل شد تنها ۷۰% از عمر دربهای نصب شده متاثر از اصالت و کیفیت اپراتور می باشد و مابقی آن بواسطه کیفیت نصب دقیق و حرفه ای بودن کارشناسان نصب حاصل می گردد. در صورتی که در نصب یک درب اتوماتیک، تراز بودن کف، دیوارها و لتهای متحرک، رگلاژ صحیح دستکها، سیم کشی اصولی و سایر عوامل موثر در نظر گرفته نشود ، فشار حاصل به موتور و در نتیجه فعالیت اپراتور برای رفع اشکالات تشخیص داده شده باعث بروز مشکلات عدیده برای اپراتور خواهد شد که به مرور باعث استهلاک کل سیستم و ایجاد هزینه های زیاد برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت . پس می توان نتیجه گیری نمود که فروشندگان جهت تکمیل فرآیند رضایت مشتریان از یک خرید خوب ، می بایست از کارشناسان نصب حرفه ای استفاده نمایند . 



بصورت کلی مراحل نصب یک درب اتوماتیک به شرح ذیل می باشد : اندازه گیری محل نصب درب توسط کارشناس اندازه گیری تولید درب اتوماتیک طبق اندازه و ارسال به محل نصب جانمایی درب اتوماتیک توسط تکنسین نصاب قوطی کشی شاسی اپراتور درب اتوماتیک نصب ریل بر روی شاسی نصب لت های متحرک و تفلون هدایت کننده کف نصب لت های ثابت شاقول کردن لت های متحرک و ثابت نصب و سیم کشی اقلام الکترونیکی و مکانیکی داخل ریل نصب کاور نمای داخل و بیرون نصب چشمی داخل و بیرون بر روی کاور نصب کلید تعیین وضعیت در جای مناسب چسب کاری و آببندی اطراف درب اتوماتیک جمع آوری و تمیز کردن ضایعات اطراف درب تست و راه اندازی درب اتوماتیک و تحویل به مشتری

کلاس نصب درب اتوماتیک کشویی کلاسی

آموزش نصب درب اتوماتیک ، شرکت ما در ادامه برنامه های توسعه خود و به منظور ارتقا مهارت های شغلی مسئولین فنی و تکنسین های درب اتوماتیک ، به صورت دوره ای اقدام به برگزاری دوره های آموزش نصب درب اتوماتیک و خدمات تخصصی درب های اتوماتیک نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از برنامه زمانبندی دوره ها با شرکت ما تماس حاصل نمایید. کلاس ها به صورت عمومی و خصوصی امکان برگزاری دارد و به صورت پروژه محور درب اتوماتیک را توسط بزرگان صنعت و استادان برجسته دوره را می آموزید.

دربهای شیشه اتومات جنس شیشه سکوریتی

درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به نوع عملکرد ، وزن درب ، تردد روزانه و نوع شیشه مورد استفاده در ساخت آنها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از این دربهای اتوماتیک ، درب شیشه ای اتوماتیک سکوریت می باشد. در واقع دربهای اتوماتیک شیشه ای به شکل های مختلفی نصب می شوند اما همه ی آن ها یک وجه مشترک دارند و آن هم شیشه به کار رفته در ساخت آنها می باشد که به این شیشه ها ، شیشه سکوریت و به دربهایی که در هنگام ساختشان از این نوع شیشه استفاده شده است درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت می گویند. مهم ترین جنبه استفاده از شیشه سکوریت جنبه امنیت آن است. یکی از راه های شناخت این نوع شیشه ها این است که وقتی این شیشه ها مورد اصابت ضربه قرار می گیرند و می شکنند ، هر متر مربع آن به هزاران قطعه کوچک تر تقسیم می شود. همچنین این نوع شیشه ها به دلیل موادی که در ساخت آنها به کار برده شده است تا ایمنی درب اتوماتیک را افزایش دهد دارای وزن نسبتاً بیشتری نسبت به سایر شیشه ها می باشند و به همین دلیل در اثر شکستگی بدون پاشیدگی ریزش می کنند.

اپراتور درب اتوماتیک لولائی


اپراتور درب اتوماتیک لولایی دستگاهی است که درب را برای استفاده عابران پیاده به عمل واداشته و درب را باز و بسته می نماید. این اپراتور ها درب مورد نظر را باز کرده ، منتظر عبور عابران می مانند و پس از گذر آنها از درب آن را می بندد. اپراتور های مورد استفاده در دربهای اتوماتیک لولایی به طور کلی به سه نوع تقسیم می شوند. انواع اپراتور ها بر اساس میزان سرعت یا انرژی هر یک عبارتند از : اپراتور با مصرف انرژی کامل یا فول انرژی که این اپراتور درب را با ماکسیمم سرعت ممکن با توجه به معماری این درب ها باز و بسته می نماید. اپراتور با مصرف انرژی بسیار کم که این اپراتور ها سرعت باز و بسته شدن درب را کاهش داده و با این اقدام باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سرعت باز و بسته شدن درب می شود که برای معلولین مشکلی ایجاد ننماید. اپراتور پاور اسیست که این نوع اپراتور وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده ندارد ، بلکه باعث می گردد تا درب اتوماتیک مورد نظر با میزان انرژی بسیار کمتری نسبت به دربهای معمولی باز شوند و در واقع با تقلیل میزان انرژی مصرفی توسط افراد به آنها کمک می کند. به عبارت دیگر این اپراتور نوعی از اپراتور با مصرف انرژی پایین (با مصرف انرژی بسیار کم) به شمار می رود که درب را با همان میزان سرعت باز و بسته می کند. اپراتور های فول انرژی معمولا برای درب هایی مورد استفاده قرار می گیرند که در هوای آزاد نصب شده اند. اپراتور ها با مصرف انرژی پایین در اماکنی مورد استفاده قرار می گیرند که درب اتوماتیک های معمولی بر طرف کننده نیاز افراد می باشند اما برای رفع نیاز افرادی که دارای ناتوانی جسمی می باشند نیز باید چاره ای اندیشیده شود و بیشتر در مواردی همچون ساختمان ها و شرکت های تجاری کوچک کاربرد دارند.

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای به عنوان متداول ترین درب ها در جهان و همچنین کشور عزیزمان ایران کاربرد دارد .

 از مهمترین مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان به : امن بودن این سیستم ها قابلیت تقویت بیشتر در برابر سرقت را دارا می باشند رفاهی فروشگاه ها و ... درب های اتوماتیک شیشه ای بهداشتی بیمارستان ها و ... سرعت بخشیدن به کار مصارف صنعتی و ... صرفه جویی در مصرف انرژی از جهت کنترل ورود و خروج هوا و همچنین این دستگاه ها دارای مصرف برق بسیار پایینی می باشند اما نکته ای که کمتر مردم درباره آن می دانند ، تنوع این درب ها می باشد ، این درب ها قابلیت نصب در هر مکان و ابعادی را دارا می باشند . شما می توانید مدل های مختلف این درب اتوماتیک ها در سایت مشاهده کنید.

قیمتها و کیفیت های درب شیشه ای اتوماتیک

در صنعت درب شیشه ای رقابت بسیار گسترده و تنگاتنگ است ، شرکت های زیادی در حال انجام خدمات و نصب درب های اتوماتیک هستند. همان طور که می دانید نشانه برتری و سابقه یک شرکت معتبر به نوع جنس ، کیفیت جنس و مهمتر از همه خدمات پس از فروش آن شرکت می باشد.

 شرکت صنعت با بهره گیری از بهترین و برترینهای برند های معتبر جهانی و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و مجرب در زمینه درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره ای و گیت فعالیت میکند. قیمت یک درب شیشه ای به چند عامل بستگی دارد و مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت تمام شده یک درب شیشه ای برند و مدل اُپراتور آن است. دومین عامل جنس و کیفیت فریم بندی درب های آن است. فریم های این شرکت دارای استاندارد جهانی و وارداتی کشور ترکیه بوده. این فریم ها همگی مخصوص درب های شیشه ای ساخته و در دو نوع قابل عرضه هستند، جهت مصارف سنگین یا سبک. تفاوت آنها نیز در ضخامت ابعادی آنهاست. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب اتوماتیک مدل بازشوی آن است، که می تواند بسته به محل نصب و کاربرد مورد استفاده تغییر کند. مثلا دو لنگه کشویی با ثابت و یا چهارلنگه تلسکوپی بدون ثابت و ...