کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

تعمیر درب اتوماتیک لبنیاتی

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای لبنیات سنتی دامداران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای لبنیات سنتی دامداران

قیمت : 200هزار تومان

تعمیر درب اتوماتیک مغازه لبنیاتی سمت جنوب تهران که بعد از گذشت سالیان نیاز به سرویس و خدمات داشت که شرکت با ارزان ترین قیمت تعمیرات را برای این مغازه و درب شیشه ای اتوماتیک انجام داد ، درب های اتوماتیک کنترل تردد افراد براساس نوع درب به سه گروه دوار ، لولایی و کشویی تقسیم می شوند درب های اتوماتیک کشویی کنترل تردد نفر با نام درب اتوماتیک شیشه ای شناخته می شوند که به طور معمول در ورودی ساختمان های عمومی نظیر ادارات ، بانک ها و مجتمع های تجاری استفاده می گردند.

درب شیشه ای اسلایدی یا کشویی همیشه باعث راحتی در تردد می شوند.
سعی داریم همیشه ، با صداقت ، پشتکار ، تجربه و تعهد ، بهترین ها را به شما دوستان گرانقدر تقدیم نماییم.

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

بخش های اصلی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای عبارتند از موتور ، قفل الکتریکی ، باتری ، منبع تغذیه استابلایزر و مرکز کنترل.
موارد ذکر شده درون شاسی درب اتوماتیک شیشه ای که در بالای چهارچوب درب نصب می شود قرار می گیرند و به کمک یک کاور آلومینیومی پوشیده می شوند.
درب های متحرک نیز به کمک گیره های چرخدار از بالا به صورت آویزان قرارگرفته و درون ریل مخصوص درنظر گرفته شده درون شاسی حرکت می کنند.
نیروی موتور به کمک تسمه لاستیکی به گیره های نگهدارنده درب منتقل شده و حرکت کشویی درب ها را ایجاد می نماید.
قدرت موتور ، کیفیت تسمه انتقال قدرت ، جنس چرخ گیره های درب و مقاومت مرکز کنترل در برابر نوسانات برق فاکتورهای اساسی در تعیین کیفیت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

تعمیر درب ریموتی

تعمیر درب ریموتی

درب های اتوماتیک شیشه ای را میتوان براساس ظاهر درب به سه گروه درب های منحنی ، تخت ساده و تخت تلسکوپی تقسیم نمود ، بخش های تشکیل دهنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای در تمامی مدل ها یکسان می باشد ولی در مدل منحنی شاسی انحنا داشته و درب های متحرک بر روی یک مسیر منحنی شکل حرکت می کنند در صورتی که در مدل تخت درب های متحرک حرک خطی مستقیم دارند در درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در هر سمت ، دو لت متحرک وجود دارد که در حالت باز ، هر دو بر روی لت ثابت قرار می گیرند بنابراین در مقایسه با درب اتوماتیک شیشه ای تخت ، مدل تلسکوپی عرض بازشو بیشتری ایجاد می نماید اگرچه این نوع از درب اتوماتیک بیشتر به نام درب اتوماتیک شیشه ای شناخته می شود ولی می توان اپراتور آن را بر روی انواع درب ها نصب نمود و تنها باید این نکته را مدنظر داشت که وزن درب های متحرک از حد مجاز تعیین شده برای اپراتور بیشتر نباشد.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت ما برند مطرح و شناخته شده ای است که همواره در بین مشتریان به دلیل ضمانت بی قید و شرط محصولات و خدمات اجرایی دقیق خود مورد اطمینان آن ها می باشد ، نصب بیش از پنج دستگاه درب شیشه ای اتوماتیک در طول روز نشانگر رضایت کامل مشتریان از نحوه اجرا ، خدمات ، کیفیت و قیمت مناسب این محصول می باشد.

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
عواملی از جمله نوع فریم مورد استفاده ، یراق آلات ، نوع شیشه ، متراژ پروژه می تواند در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر گذار باشد ، برای تعیین دقیق قیمت درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است کارشناس اعزام شود تا بعد نقشه کشی بتواند قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام نماید ، مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای در قیمت های متفاوت عرضه می گردند برای مثال ، قیمت درب اتوماتیک کشویی ، با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای تفاوت دارد ، البته تمامی موارد ذکر شده در قیمت درب اتوماتیک کشویی نیز تاثیر گذار است.

آموزش تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

آموزش تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت در کمترین زمان ممکن حتی برای پروژه های بزرگ تجاری انجام می پذیرد ، بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب اتوماتیک پس ازنصب و تنوع در محصولات ، ما را در بین دیگر رقبا در این صنعت پیشتاز نموده است به عنوان یک برند مطرح و قابل اعتماد در نگاه مشتریان خود همواره در تلاش است تا به این اعتماد به شایسته ترین نحو پاسخگو باشد.

تعمیر کرکره برقی غرب تهران

تعمیر کرکره برقی غرب تهران

انواع درب شیشه ای را می توان بدین صورت بیان کرد که
درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ
انواع درب شیشه ای کاربرد متفاوتی دارند که با توجه نیاز ، یکی از انواع درب شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.
داشتن درب شیشه ای برقی در مجل های پر تردد ، با کاهش مصرف انرژی ، تردد افراد را کنترل می کند از دیگر مزیت های درب شیشه ای برقی افزایش امنیت می باشد درب شیشه ای برقی را به صورتی می توان تنظیم کرد که از یک سمت درب به صورت اتوماتیک و از طریق چشمی درب شیشه ای برقی ، درب باز شود و از سمتی دیگر از طریق رمز و یا زنگ زدن درب شیشه ای برقی را باز نمود.

تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران

تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران

درب کشویی شیشه ای بر روی ریلی سوار است که هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی باز و بسته می شود درب کشویی شیشه ای می تواند با فریم و یا فریم لس اجرا شود که این موضوع بر قیمت درب کشویی شیشه ای تاثیر می گذارد.
متداول ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که همواره بیشترین طرفدار را دارا است و جزو درب های خطی به حساب می آید درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی می باشد که از طریق حسگری که در بالای درب نصب می شود ورود و خروج افراد را به صورت اتوماتیک کنترل می کند ، درب های شیشه ای این محصول در زمان باز شدن به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

تعمیر درب شیشه ای

تعمیر درب شیشه ای

معمول ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای که برای فروشگاه و ساختمان های مسکونی با کاربری عادی توصیه می شود ، درب اتوماتیک کشویی خطی ۴ لنگه ۲ قسمت ثابت و ۲ قسمت متحرک با عرض ۴ متر و ارتفاع ۲/۲ متر ، با قدرت استاندارد موتور می باشد که وزن تقریبی هر قسمت متحرک هم ۷۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.
ارائه خدمات تعمیر درب اتوماتیک به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.