کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

در اتوماتیک کشویی مغازه

نصب درب اتوماتیک شیشه ای مغازه تهران

نصب درب اتوماتیک شیشه ای مغازه تهران

قیمت : از 2میلیون و 800هزار تومان

مغازه داران با استفاده از درب شیشه ای مغازه راحت تر می توانند رفت و امد ها را کنترل کنند همچنین افراد مسن استفاده از درب شیشه ای مغازه اتوماتیک را به درب های معمولی ترجیح می دهند ، درب شیشه ای مغازه کارکرد راحتی دارد بنابراین استفاده از آن بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد شما هم می توانید از درب شیشه ای مغازه اتوماتیک استفاده کنید.

فروشگاه های بزرگ اصولا از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده میکنند که در ظاهر فروشگاه تاثیر زیادی میگذارد.
دلیل محبوبیت این درب ها این است که مشتری ها می توانند بدون لمس درب جهت بازکردن آن وارد فروشگاه شوند و این امر تاثیر مثبتی بر مشتری خواهد گذاشت از سوی دیگر درب شیشه ای مغازه اتوماتیک جهت استفاده در فروشگاه های پر رفت و آمد بسیار مفید است.
درب شیشه ای مغازه یکی از امکانات بسیار کارآمد می باشد که استفاده کنندگان را قادر ساخته تا به راحتی از ریموت کنترل برای باز و بسته کردن درب استفاده کنند و بدون اتلاف وقت و دردسر از درب شیشه ای تردد کنند.
همراه با پیشرفت هر روزه تکنولوژی ، تقاضای مشتریان هم تغییر میکند و به دنبال افزایش امنیت و افزایش میزان آرامش هستند.
انواع درب اتوماتیک در این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و در سازمان های پر رفت و امد و ادارات و حتی ساختمان های مسکونی نیز مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است.

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت ما با فروش انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک درخدمت شما مشتری محترم می باشد و تمامی محصولات کرکره برقی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات و نصب کرکره برقی ، درب اتوماتیک ، درب شیشه ای اتوماتیک ، کرکره پنجره ، درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره پلی کربنات شفاف ، کرکره رول گیتر و درب رول آپ می باشد.
درب شیشه ای اتوماتیک قابلیت های زیادی دارد و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای مکان هایی که عمومی هستند مانند بیمارستان ها ، مراکز توان بخشی ، بانک ها ، ادارات ، شرکت ها ، مراکز کنفرانس ، نمایشگاه ها باشد.

تعمیرات کرکره مغازه

تعمیرات کرکره مغازه

درب شیشه ای مغازه همراه با اینکه نور خورشید را از خود عبور می دهد همچنین مانع از ورود نور و اشعه های مضر به داخل مغازه می شود ، درب شیشه ای مغازه اتوماتیک انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستان یا روزهای سرد زمستان است چرا که اکثر افراد بعد از ورود یا خروج دیگر حواسشان به بستن دوباره درب نیست و این کار به معنای اتلاف انرژی در روز های گرم و سرد سال می باشد ، حال آن که با استفاده از درب شیشه ای مغازه اتوماتیک دیگر این مشکل وجود ندارد و درب به صورت خودکار بعد از ورود یا خروج خود به خود بسته می شود که این عمل یعنی جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی در طول شبانه روز و در نتیجه کاهش هزینه ها رخ می دهد.

تعمیر درب شیشه ای

تعمیر درب شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط این شرکت در کمترین زمان ممکن حتی برای پروژه های بزرگ تجاری انجام می پذیرد ، بهره گیری از بهترین تکنولوژی نصب با دقت و سرعت بالا در کنار ارائه خدمات گسترده درب اتوماتیک پس ازنصب و تنوع در محصولات ، ما را در بین دیگر رقبا در این صنعت پیشتاز نموده است که راه اندازی تعمیر درب اتوماتیک به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تقدیم می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد