کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

کیا صنعت درب کرکره جک پارکینگ اتوماتیک دوربین مداربسته

درب های شیشه ای اتوماتیک - کرکره های اتوماتیک - جک درب پارکینگی - دوربین های مدار بسته

درب شیشه ای سکوریتی

درب شیشه ای سکوریتی

درب شیشه ای سکوریتی



درب های سکوریت دستی که در ایران از قدیم به شیشه میرال معروف شده است، در مکان هایی که به دلیل بالا بودن هزینه درب های اتوماتیک و یا درب های امنیتی استفاده می شود که می تواند کل آن دهنه را بازشو مفید دهد و به صورت لولایی و یا کشویی می باشد که انواع لولایی آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. که شامل استپ که در زیر زمین جاسازی می شود جهت باز و بسته شدن درب سکوریت و لولا که از بالا به سقف دهنه نصب می شود و همچنین شیشه که معمولا از نوع ده میل سکوریت نشکن استفاده می شود که بر اثر ضربه زیاد آسیب پذیر نباشد و همچنین یک سری متعلقات شامل پیم- قفل- دستگیره و سایر متعلقات این نوع درب به صورت تک لنگه، دو لنگه و چهار لنگه ساخته می شود.


نصب این نوع درب ها بسیار فوری می باشد و در هر فضا و دهنه ای به راحتی قابل نصب است و مشتری می تواند هر نوع رنگ شیشه ای مانند سفید، برنز، دودی، سبز، آبی و... را برای آن انتخاب کند.


درب شیشه ای سکوریت ریلی, درب شیشه ای سکوریت کشویی, قیمت درب شیشه ای سکوریت


درب شیشه ای سکوریت – درب های اتوماتیک شیشه ای به چندین شکل نصب می شوند اما همه آن ها در یک چیز مشترک هستند و آن شیشه های به کار رفته در ساخت آن ها می باشد به این نوع شیشه ها سکوریت و به درب هایی که با این نوع شیشه ساخته شده اند درب شیشه ای سکوریت می گوییم. اهمیت استفاده از این شیشه ها در امنیت آن است برای نمونه از نوع شکستن آن می تواند گفت که مانند شیشه های معمولی نبوده و به هنگام شکستن هر مترمربع آن به هزار و دویست قطعه کوچک تقسیم می شود و بدون پاشیدگی ریزش دارند. شرکت درب اتوماتیک کیا صنعت نیز کلیه درب های خود را با شیشه های سکوریت می سازد و “درب شیشه ای سکوریت ریلی” – گرد و … از نمونه آن هاست. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت درب شیشه ای سکوریت اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت گردان درب سکوریت و ضد سرقت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد